Jak zamierzamy sprawić, abys został naszym Klientem?

 

Na czym polega filozofia naszego działania, czyli jak zamierzamy sprawić, abyś został naszym Klientem:

1. Prowadzimy Cię tą samą ścieżką, którą trafią do Ciebie Twoi następni Klienci.

Tak wyglądają kolejne kroki do pozyskania Klienta za pomocą Internetu:  

  • Potrzeba jest inicjowana jako fraza kluczowa wpisywana w wyszukiwarce internetowej;
  • Dobra treść przyciąga odwiedzającego na serwis internetowy na konkretną podstronę, gdzie znajdują się informacje dla odwiedzającego.
  • Na stronie znajdują się kluczowe i użyteczne z punktu widzenia zapytania informacje, kompetencje firmy;
  • Aktualna, szczera i artakcyjna oferta skłania do złożenia zapytania;
  • Pozostała treść oferty rozpoznaje i tłumaczy popularne obawy nabywcy produktu lub usługi;
  • Po rzeczowej prezentacji produktów i usług następuje otwarcie się na kontakt.

Wygląda znajomo? Czy nie tak dotarłeś do tego miejsca?

2. Przyjmujemy założenie, że wchodząc na nasz serwis internetowy, chcesz kupić usługę, tylko prawdopodobnie czegoś się obawiasz.

Naszym zadaniem jest:

  • Zidentyfikowanie potencjalnych obaw;
  • Podanie remedium na obawy;
  • Korekta punktu widzenia poprzez obiektywne dane statystyczne oraz opinie Klientów.

3. Wartość firmy podkreślamy nie frazesami, a praktycznie ukazując, na jaką obsługę z naszej strony możesz liczyć, podając przykłady rozwiązań, podpierając się doświadczeniem i wiedzą nabytą przez lata pracy w swojej branży.

4. Nagłaśniamy nasze sukcesy, osiągnięcia, nawiązujemy relację z obecnymi Klientami budując wzajemną lojalność, tworząc przyszłych liderów opinii polecających nasze usługi kolejnym konsumentom naszych usług.